18. 10. 17

Za sve (ne)majke kojima muževi čuvaju djecu!

A L E R G I Č N A  S A M!!!
Alergična sam na primitivce, na sve malograđanje i malograđanjke, na sve one koji misle da je ženi mjesto samo u kuhinji. Alergična sam na taj naš mentalitet kojem definitivno nema pomoći. Alergična sam na sve te žene koje i dalje misle da im muž čini uslugu, ako pričuva vlastito dijete.
Alergična sam na sve muškarce, koji su sigurni da je žena rodila dijete da bi sa njim mogla da provede 24 sata na dan. Alergična sam...

"Kako ti imaš divnog muža, stope da mu ljubiš"- rečenica koju sam čula bezbroj puta.
Izvini, po čemu to zaključuješ? - ovo uvijek iznova pitam, kao da sam mutava, pitam iako znam šta slijedi.
"Pa eto, čuva "ti" djecu dok ti hodaš sa drugaricama". Bože moj pa njegovo je. Da je komšijino čuvao bi ga komšija! Tu mi je već jasno sa kojom vrstom ljudi imam posla. Nisu oni krivi zbog svog primitivizma. Toga se rješavaš druženjem, putovanjem, školovanjem, čitanjem. Nisu svi imali tu mogućnost ali jednostavno tu stavljam tačku, i znam da mi od tada postaju samo poznanici i ništa više. Sa takvim prosto ne mogu više ni kafu da popijem.
Muka mi je od same pomisli da su neke žene osudile same sebe na robiju. Onu kućnu. Znači služenje kazne u kućnom pritvoru. Nisu one željele tako da žive. To im je sve lijepo servirano, a lakše je pojesti servirano, nego kuhati ponovo. Zar ne? Tu misle da im je mjesto. Meni je muka, ali ih bar ne komentarišem. Neka životare.  Ujutru se ustane, skuha se kafa, probudi se muž da jadničak ustane izmoren od cjelonoćnog spavanja, popije tu kafu koju prosto ne može sam da skuha. Bože moj pa to je ženina dužnost. Šta ako mu padne kruna s glave? To je onda već problem! Onda budi djecu, oblači, hrani, spremaj za školu ili vrtić, odvodi. Trči kući da se na vrat na nos obuče pa "pali" na posao. Dok se trucka u gradskom prevozu razmišlja šta će da ručaju danas. Hoće li im se to svidjeti? Ako kojim slučajem ne ide na posao, onda sprema sav haos koji su djeca ostavila za sobom, u većini slučajeva i muž. Usisava, briše prašinu, ide u prodavnicu. Vraća se, pravi ručak. Dočekuje jedno, drugo, treće.
To je jedino mjerilo majčinstva. Ako sve ovo radiš ti si najbolja majka na svijetu. Evo sve sam pogodila, znam.

Naveče kada se  već sva premorena od obaveza istušira, e onda hajde da obavimo bračne dužnosti.
"Ma opet te boli glava, od čega, šta si radila"??
Ako kojim slučajem ode na kafu sa prijateljicom, ne daj Bože u neki noćni izlazak bez muža, e onda stope da mu ljubiš. Bože ala se dobro udala. Pa ON gospodin savršeni je pričuvao 2h djecu preko dana ili zamislite onaj najcrnji scenario? On je spavao u svojoj sobi, djeca u svojoj, dok je majka izašla sa drugaricama u noćni provod. Bože mili šta li ona tamo radi dok joj on čuva NJENU djecu??
Majko sveta gdje li ga je samo našla ovako divnog? I zaslužila je da joj sutra pije krv na slamku s kim je sve pričala, da li se s nekim slikala? Naravno da je zaslužila. Još kada mu neki njegov "jaran" prebaci u fazonu "aa mala ti hoda bez tebe, a ti papučaru čuvaš djecu" ili neka njena drugarica kaže pred njim "stope da mu ljubiš". Eeee tek onda ima pravo svašta da joj kaže.

Manite me vaše gluposti, molim vas!!! Evo opet me svrbi...tačno sam alergična!
Ako je 90 % žena odlučilo da će od onog momenta kada se udaju i rode živjeti na način "ne idem nikuda i živim samo za muža i dijete", nemojte bar da dirate onih 10% "nemajki" koje vole nekada da izađu bez prikolica. Da odu na piće, kafu, sladoled. Pustite onih 10 % koje popiju kafu sa muškarcem, a pri tome je taj isti nije k...... Pustite ih da ne kuhaju svaki dan, a još im niko u porodici nije umro od gladi. Pustite ih da ne peru svaki dan, ne brišu pod i prašinu. Pustite ih da budu (ne)majke i ne osjećajte se ugroženo. Šta je 90% prema 10%? Ništa. Sitnica. P.S. Mašem vam, žurim sa drugaricom na piće.
Valjda će da MI uspava djecu dok se vratim? Nadam se. Šta vi mislite?


Ni komentarjev:

Objavite komentar